Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Ann - 15 mars 2017 23:29

Då var det äntligen dags att sova, ögonen går i kors nu. Imorgon är en ny dag, och känner jag "L" rätt är det en tidig morgon som väntar. Det skall jag klara av nu när jag faktiskt går och lägger mig innan tolv, det hör inte till vanligheterna. Snart är det helg igen, hoppas det händer något kul då. Det är lätt att bli lite isolerad och ensam när man är i en annan situation än sina vänner. Jaja, jag skall inte klaga. En ny hobby och våren år i antågande. Nu saknas bara en riktigt härlig vårdag med lite högre temperaturer och mindre blåst. Det blir så kallt i vinden, oavsett om solen gassar.


#Hobby #Vår #Sol #Vind #Godnatt

Av Ann - 15 mars 2017 22:00

Usch vad tråkiugt att Emil åkte ur Mästerkocken! Han var min favorit, alla kategorier. Nu vet jag inte vem jag skall heja på, men Gillis ligger bra til för min röst. Det blir till att pilla lite poker istället, men idag MÅSTE jag komma i säng i vettigare tid. Jag var för trött i morse och jag vet att jag blir riktigt grining efter ett par nätter utan ordentlig sömn.


#Mästerkocken #Emil #Sömn

Av Ann - 15 mars 2017 19:42

Och nu skall jag bara slänga i mig lite mat innan jag fortsätter med mitt onlineprojekt.


#Mat #Projekt

Av Ann - 15 mars 2017 19:01

Tiden bara sprang iväg när jag roade mig med att pilla med sajten. Tack och lov hann jag få i "L" lite mat, och nu är det nattning och sedan middag för mig.


#Sajten #Middag #Mat

Av Ann - 15 mars 2017 16:54

Min pokersajt är som sagt registrerad och påbörjad. Den är inte på långa vägar klar, men jag tyckte Loopias Sitebuilder var ganska enkel. Fast det blev inte jättesnyggt, så jag kanske gör om det. Vi får se.


#Sajten #Påbörjad #Sitebuilder #Loopia

Av Ann - 15 mars 2017 14:07

Då har jag nog bestämt mig för namn. Eller jag HAR bestämt mig. Det måste jag ha gjort eftersom jag nu har registrerat min domän. Så min nya sajt heter spelapokeronlinegratis.nu . Coolt! Min sajt! Min EGNA sajt! Och en sajt som handlar om just det: Att spela poker online, fast gratis då.

Nu skall jag då fylla denna fantastiska sajt med innehåll. Frågan är om gratispoker räcker hela vägen, eller om jag måste lägga till fler delar. Jag tror fortfarande att det är ett bra tema för sajten, men ju större desto bättre, inte sant?

Jag måste fortfarande se till att lära mig mer om sajtbyggandet, men framförallt måste jag komma på hur jag skall få besökare till sajten. Gratis är gott sägs det, men hur vet folk var det goda finns? Den här bloggen är inte en tillräcklig kanal på långa vägar, men det är förvisso naturligt. Jag har inte hållt på så länge och har dessutom inte skrivit ett dyft om vad jag tänkt. Istället för att skriva om att SPELA poker, har bloggan handlat om att bygga en pokersajt istället. Roligare för mig, men inte som utannonserat. Kul är att några har hittat hit, även om kommentarerna lyser med sin frånvaro. Är ni här och läser, varför inte säga hej?


När sajten är färdig och jag har tjatat nog om den, då skall det nog bli lite snack om riktig poker också, och inte bara sajtbygge. Men nu fokuserar jag på en sak i sänder. Bygga först - Spela sedan.


#Spela #Gratis #Poker #Online #.nu #Pokersajten #Jippie

Av Ann - 15 mars 2017 12:13

Just det! Jag köpte ju massor av påskliljor som skall sättas nästa gång jag kliver ut. Ett vårtecken om något!


#Påskliljor #Vårtecken

Av Ann - 15 mars 2017 12:10

Då var man tillbaka efter en lång (?) promenad i solen. Tyvärr blåste det en hel del, så det var inte alls lika skönt som jag trodde. "L" sov ingenting, sp med lite tur är det "lights out" efter lunchen som skall micras snart. Då skall det forskas vidare i Loopias sajtbyggare. Nu dags för lunch!


#Promenad #Solen #Lunch #Blåst

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer min sajt att lyckas?
 Absolut!
 Inte en chans!
 Vad var frågan?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards