Alla inlägg den 5 mars 2017

Av Ann - 5 mars 2017 23:35

Hej på er!


Jag har precis startat denna bloggen för att jag tänker mig att jag kan dela med mig av det lilla jag kan om poker online. Men vem är jag?


Ann heter jag och har just nu massor av tid till mitt förfogande eftersom jag är mammaledig med "L" sedan en tid tillbaka. Eftersom jag är van vid att göra massor och alltid sysselsätta hjärnan, märkte jag att jag blev frustrerad efter bara ett par månader. Då det av olika anledningar inte är aktuellt att gå tillbaka till jobbet, valde jag att ta upp en hobby jag inte roat mig med på många år - Onlinepoker!


Jag började lite försiktigt när "L" låg och sov, men snart hade jag börjat spela på riktigt och låtsaspengar räckte inte längre till. Då tog jag nästa steg och började spela för riktiga pengar och även om det bara är en liten hobby, så har det gett mig lite extrapengar då och då. Jag är av naturen en ganska försiktig pokerspelare, men när jag väl är med i en hand är jag vass. Jag går sällan med i potter som raisas mycket pre-flop, om jag inte sitter på AK suited eller höga par. Jag gillar också att smyga med i händerna, även om jag har ganska bra hålkort. Det är oftast så jag vinner de största potterna, genom att överraska motspelarna med en sen re-raise.


Jag har testat en hel del pokersajter, och jag tänkte som sagt dela med mig av mina tankar om dem och om poker online i allmänhet. Om det är någon som kommer läsa allt, det är frågan jag ställer mig. Men jag roar mig gärna med att sätta mina tankar i pränt, om inte annat så för att göra något annat för att inte spela poker exakt HELA tiden. Ja, bortsett från när jag underhåller mitt allt: "L".


Snart blir det måndag, och arbetet börjar för de flesta av er. Inte för mig, jag har det ungefär likadant vardag som helg. Skönt oftast. Tråkigt ibland.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Kommer min sajt att lyckas?
 Absolut!
 Inte en chans!
 Vad var frågan?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards